vineri, 12 iulie 2013

Vara asta se poartă bărbaţii care ştiu să se poarte!

Încep acest post prin a vă mărturisi cât de emoţionată şi plină de bucurie mă simt datorită faptului că mie mi-a revenit onoarea de a scrie primul articol pe acest blog. Nu sunt o fire timidă însă participarea la acest proiect pot spune că m-a pus oarecum în dificultate.
De ce spun asta? Păi în primul rând trebuie să recunosc că nu sunt o scriitoare profesionistă, însă promit că asta nu mă va împiedica să vă împărtăşesc din experienţele pe care le-am trăit de-a lungul activităţii mele ca maseuză în domeniul masajului erotic.
Cred că introducerea a fost destul de cuprinzătoare aşa că vă invit să citiţi una din primele mele experienţe.
Povestea începe într-una din primele mele zile de când m-am angajat la VIP Obsession. Programul era pe terminate, fusese o seară liniştită în care făcusem vreo cinci-şase masaje, aşa că zorii zilei îşi făceau apariţia cuminţi, răcoroşi, misterioşi îndrumându-mă către casă. Întâmplarea a făcut să mai zăbovesc câteva clipe, timp în care în recepţia salonului şi-a făcut apariţia un domn la fel de misterios precum zorii. Colegele mele plecaseră deja, în salon mai eram doar eu şi recepţionera. Glumeaţă şi foarte jovială aceasta îmi face semn că cel mai probabil programul se va prelungi. Deodată povestea mă captivează, totul îmi pare aşa de interesant ... tresar, profit de timpul în care misteriosul îşi savurează cafeaua, îmi pun o rochie sexy, îmi retuşez machiajul şi îmi aranjez coafura. Mă privesc în oglindă şi nu mă pot abţine să nu exclam:
- Rochia asta nu mi-a venit niciodată atât de bine ... al naiba de bine !
 
 
Apare recepţionera, mă invită să fac cunoştinta cu domnul ... este un tip înalt, brunet şi bine îmbrăcat. Parfumul lui îmi răscoleşte simţurile, mă energizeaza. Politicos se prezentă şi îmi sărută mâna. Se scuză pentru faptul că ne-a deranjat în zorii zilei. Fusese cu prietenii într-un club şi cineva ne recomandase. Purtarea lui mă bine dispune! Îi zâmbesc larg şi îl invit în camera de masaj. Glumim câteva minute după care îl invit la duş şi îl aştept. Încerc să mă detaşez însă imaginaţia nu mă lăsa, nu vrea să se desprindă de el! Se întoarce. Îmi spune că vrea să încerce pachetul WILD, deşi nu l-a mai încercat pentru că nu a mai fost la noi. Îl privesc în ochii, zâmbesc, îmi place. Pachetul WILD e favoritul meu! Mă simţeam norocoasă. Puteam să-mi etalez calităţile şi priceperea. Nu ştiu de ce, dar în aceea dimineaţa mai mult ca niciodată vroiam să DEMONSTREZ! Şi am făcut-o cred eu ... mai bine a niciodată! Îmi place să spun asta despre fiecare experienţă! :)
Misteriosul a fost încântat de şedinţa de masaj erotic. A ţinut special să-mi povestească trăirile din timpul masajului atât mie cât şi recepţionerei. Avea un dar special de a povesti, aşa că am mai petrecut împreună toţi trei încă vreo două ore. A devenit client fidel al salonului nostru şi suntem chiar prieteni. Ce m-a surprins e faptul că şi cei din anturajul lui sunt la fel de manieraţi! Îmi place asta la nebunie!
Concluzia este una singură! Vara asta se poartă bărbaţii care ... ştiu să se poarte! :)
 
Cu deosebită plăcere,
Tanya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu