vineri, 12 iulie 2013

Cum am ajuns să lucrez la masaj erotic


Această poveste este chiar despre mine, o fată care pe vremea aceea aveam doar 19 ani şi care îşi dorea să înceapă să îşi îndeplinească din vise. Sunt o bănăţeancă din Timişoara şi sunt mândră de asta, mai ales că sunt convinsă că tocmai acest fapt şi-a pus puternic amprenta asupra educaţiei mele şi m-a format atât de frumos!

Totul a început într-o dimineaţă în care dorind  să-mi iau viaţa în propriile mâini am intrat pe internet şi am început să rafoiesc câteva site-uri cu oferte de locuri de muncă. Răsfoiam şi tot rafoiam până când privirea mi-a căzut asupra unui anunţ care suna cam aşa:

Eşti o persoană deschisă, educată şi ai încredere în senzualitatea ta? Atunci îndrăzneşte să o pui în valoare! Îndrăzneşte să îţi dezvălui latura lipsită de inhibiţii, să vrei mai mult decât îţi oferă viaţa în acest moment! Salonul de masaj erotic VIP Obsession te invită să faci partea din cea mai frumoasă echipă şi să câştigi 1500 de euro.”

Prima dată am zâmbit ... apoi mi-am spus că nu-i pentru mine, am încercat să trec la următorul anunţ dar o forţă interioară mă împingea să citesc anunţul iar şi iar. L-am citit de vreo 20 de ori cred; am încercat să extrag esenţa din el, am început să interpretez mesajul în fel şi chip şi totodată încercam să îmi imaginez cum m-aş descurca în rolul unei maseuze la un salon de masaj erotic.

Deodată m-am întristat, mi-a apărut în minte imaginea prietenului meu pe care eu o fire sensibilă încercam să îl consider iubit. M-am întristat pentru că odată cu el în mintea mea şi-a făcut loc şi atitudinea lui faţă de mine. Atitudine care se manifesta atunci când îţi poţi dori cel mai puţin, în momentele noastre de intimitate. Îmi vorbea urât, se comporta vulgar şi mă făcea mai degrabă să mă simt penală. Da am scris corect, penală este cuvântul care descrie cel mai bine trăirile mele.

Recitesc anunţul. Îmi dau seama că nu pot trece cu cititul mai departe de primul rând. Încerc să înţeleg de ce. Îmi dau seama că nu pot datorită faptului că exact primul rând intră în contradicţie cu trăirea mea sufletească. Voi putea oare să îmi redescopăr senzualitatea, să pot să o folosesc în avantajul meu şi să dau cu piciorul trecutului? Mă frământ, mă răzgândesc şi decid! Da, pot! Trebuie să pot! Vreau să pot! Mă uit în oglindă, zâmbesc, îmi place ce văd. Mă văd atât de frumoasă şi de senzuală! Alerg prin cameră să caut telefonul mobil şi sun. Sun la numărul din anunţ. Îmi răspunde fix vocea pe care o aşteptăm şi mă umple de încredere. În mai puţin de 5 ore eram cu bagajul făcut şi aşteptam pe peronul gării în aşteptarea trenului către Bucureşti!

Deşi cu InterCity-ul sunt aproape 9 ore de mers, drumul nu mi s-a părut plictisitor deloc. Simţeam că îmi face bine această drumeţie şi mai ales simţeam că îmi era benefică o schimbare a mediului. Am ajuns în Bucureşti, eram surprinsă, timpul se scurgea în alt ritm şi totul părea mult mai alert! Am încercat să mă dezmeticesc şi mi-am revenit fix în momentul în care privirea mi s-a intersectat cu cea a persoanei care trebuia să mă aştepte.

Am fost însoţită la salon, am fost ajutată să mă instalez şi să mă organizez, mi s-a explicat ce şi cum. Mă simţeam plină de energie aşa că şi astăzi sunt de părere că cea mai energică semnătură pe care am făcut-o vreodată este cea de pe contractul de colaborare!

Training-ul nu a durat mult, îmi amintesc şi acum, doar vreo câteva zile; zile în care am învăţat intens de la mai multe persoane. Am învăţat tehnici de masaj de relaxare, de masaj erotic, anatomie, filozofia masajului, etc. Totul îmi părea că merge strună şi mă simţeam atât de puternică!

Odată cu terminarea training-ului avea să vină şi momentul zerro ... primul masaj! Aveam totul stabiilit în minte, repetasem de zeci şi sute de ori: protocol, ospitalitate, amabilitate, masaj, etc. Zis şi făcut. Un domn şi-a făcut apariţia în salon, iar noi modelele am ieşit să îl întâmpinăm. Am făcut cunoştinţă şi deşi eram şase modele simţeam că în acel moment eu sunt soarele în univers! Radiam pur şi simplu de o bucurie neînţeleasă! Aveam impresia că şi acel domn sesizase bucuria mea şi nu-şi putea dezlipi ochii de la mine! Ne-am zâmbit complice şi am simţit cum m-a apucat uşor de mână. I-am strâns şi eu mâna politicos şi l-am invitat către camera de masaj nu înainte de a bea pe ascuns un pahar de Jack Daniels (just în case).

Şedinţa a început. Mi-am repetat în minte tot: tehnici, coregrafie, atitudine, doar doar să nu se întâmple ceva neprevăzut şi să mă încurc! Încep cu partea de relaxare! Toate bună şi frumoase! Tipul e super glumeţ şi mă ajuta să întreţinem atmosfera! Era ora 1:00PM şi îmi povesteşte că după masaj urmează să se întâlnească cu fosta lui nevastă. Rămân surprinsă şi realizez că povestea lui îmi pare atât de tulburătoare ... Îl invit să se întoarcă pentru a încep masajul erotic. Şi încep, tehnici, atingeri, mângâieri, priviri, şoapte! Încerc să îi ghicesc personalitatea şi mă surprinde comportamentul lui! Mă surprinde pentru că deşi mi se spusese că e posibil ca anumiţi clienţi să încerce să ceară mai mult el pur şi simplu mă ajuta să îmi fac treaba! În minte mi se înfiripă un gând. Încerc să ghicesc cum acest tip, atât de dulce, poate să aibă o fostă nevastă. Răspunsul vine şi el imediat: sigur vina a fost a ei!

Coregrafia se scurge uneori lin, uneori alert, trupurile noastre dansează într-un joc cosmic şi mă simt atât de mulţumită de puterea senzualităţii mele! Îmi propun să o folosesc la maxim şi chiar reuşesc asta! Simt cu simţurile acestui domn dornic de distracţie în stare pură sunt inundate până la limita suportabilităţii şi asta mă motivează şi mă energizeaza cu adevărat! Realizez că sunt atât de mândră de mine, de forţa nebănuită a senzualităţii mele, de faptul că am putut trece atât de uşor peste greutăţi şi mai ales mă simt atât de mândră de alegerea de a lucra într-un salon de masaj erotic! 

Promit să pregătesc şi alte povestiri!
Ana

Un comentariu:

  1. Cu siguranţă eşti o fată foarte curajoasă ,nu doar pentru tematica blogului tău ci şi pentru faptul că eşti sinceră şi vorbeşti despre experienţele tale cu multă feminitate. Respect , pălăria jos :) You know ,you can leave your hat on.

    RăspundețiȘtergere