vineri, 16 noiembrie 2018

Cum să te uzi complet când faci un MASAJ EROTIC



Povestea asta îmi va rămâne vie în minte pentru multă vreme! Vocea tipului de la celalalt capăt al telefonului era una dintre cele mai glumeţe dar în acelaşi timp măgulitoare voci pe care le-am întâlnit în viaţa mea. Mă distra foarte tare şi faptul că era destul de devreme, nici nu intrasem bine în tură şi năzdravanul ăsta dorea să mă prezint de urgenţă la domiciliul lui luxos pentru a-i încinge atmosfera. Spun luxos nu din dorinţa de a folosi un ton ironic, ci doar pentru a sublinia faptul că de când lucrez eu în domeniul masajului erotic, apartamentul acestui tip era unul din cele mai cu bun gust amenajate apartamente din câte am văzut. Modern, minimalist, expresiv şi mai alex confortabil! Pot spune că personalitatea tipului se exprima perfect prin acest decor!

Odată ajunsă la domiciliu lui, reuşim să parcurgem partea cu amabilităţile şi trecem la treabă! El îmi spune să anunţ la salon că doreşte că şedinţa lui de masaj erotic să dureze mai multe ore (nu ştie câte), aşa că mă roagă ca înainte de a începe să sun la salon şi să anunţ să nu mi se mai facă alte rezervări în perioada următoare.

Începem, ne distrăm de minune, muzica sună bine, tipul are un corp bine lucrat, timpul parcă are aripi, suntem într-unul din dormitoarele mai retrase de la etajul acestui duplex! Golim vreo două sticle de şampanie, pregătite atent dinainte, când, cu minţile distrate mai bine ca oricând decidem că-i timpul că şedinţa să se încheie pentru a o relua cu plăcere în alte zi! Ieşim din dormitor şi surpriză! Când dăm să coborâm scările la parterul apartamentului, ne plesneşte o imagine lacustră! Dinspre o fereastră se auzea puternic zgomotul produs de un jet de apă ce se spărgea tâmp într-un perete.  O mare de apă clipocea pe toată întinderea de parchet. Aflăm cu stupoare că era ziua în care cei de la RADET începeau furnizarea agentului termic şi totodată aflăm că instalatorul care tocmai venise cu vreo două zile în urmă pentru a face revizia instalaţiei uitase să închidă un aerisitor la unul dintre calorifere iar apa îşi găsise liniştită drum pe-acolo.

Coborâm agitaţi să evaluăm situaţia, tipul se repede să închidă aerisitorul ca şi când ar mai putea salva ceva, apa este totuşi până la glezne! Ne uitam duios unul la altul, ne scoatem hainele ude şi ne apucăm să strângem apa. Operaţiunea durează câteva ore, multe lucruri din acest spaţiu minunat sunt compromise, noi suntem uzi până la piele însă ne stă bine aşa şi am legat o prietenie încinsă! Timpul a trecut, ne vedem şi acum cu multă poftă şi reuşim să ne amuzăm teribil când ne-aducem aminte. Apa are şi ea rostul ei! Important este să reuşeşti să vezi partea plină a paharului! Sau a apartamentului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu