vineri, 1 noiembrie 2013

Îţi poate spune aspiratorul cât eşti de sexy?!


Să vedeţi ce mi-a trecut odată prin cap …

În timp ce mă întorceam într-o dimineaţă acasă, împreună cu colega mea de apartament Ema, după o seară în care la salonul de masaj erotic la care lucram fuseseră masaje erotice până peste cap şi după care abia aşteptam să mă afund în lumea viselor, am primit din partea Emei o propunere destul de indecentă pentru situaţia în care mă aflam, şi anume odată ajunse acasă, să facem puţină ordine pentru a putea ieşi seara în oraş fără griji ...

Numai de asta nu-mi ardea, doar că Ema avea dreptate, trebuia să facem şi curat. Ne-am împărţit sarcinile aşa că m-am apucat degrabă să aspir! Eram obosită, genul acela de stare în care te predai în faţa armelor! Începeau să-mi treacă tot felul de lucruri prin cap. Mă gândeam cum de multe ori la salon ne sună tot felul de tipi, care au din cele mai originale fantezii, care se roagă de noi să-i punem să facă tot felul de lucruri! Mă gândeam ce bun ar fi acum un astfel de tip să dea cu aspiratorul în locul meu!

Apoi alt gând mi-a captat imaginaţia! Am început să mă gândesc ce-i motivează pe aceşti bărbaţi să sune la un salon de masaj erotic şi să le roage pe maseuze să-i pună să facă astfel de lucruri! E oare posibil ca fetele sexy să fie un astfel de factor motivator pentru acest tip de comportament?! Grea întrebare şi dificil răspuns! Şi cu cât mă gândeam mai mult cu atât îmi apăreau în minte din ce în mai mulţi bărbaţi care sunaseră la salon pe tema asta ...

Şi de-odată altă idee mi-a rodit în minte! Îmi venise în minte un scenariu petrecut cu vreo două săptămâni înainte, între o verişoară de-a mea şi logodnicul ei. Se certau precum chiorii care să dea cu aspiratorul. Ea îi reproşa că are atâtea de făcut prin casă, el n-avea urechi s-o audă din cauza nu ştiu cărui meci. Dar ea are vreo 90 de kg, şi după părerea mea, fără să fiu răutăcioasă, e departe de a se numi o femeie sexy!

Era fix ce aveam nevoie! Era argumentul care mă ajuta să răspund la întrebarea „Dacă eşti sexy îi motivează pe bărbaţi să dea cu aspiratorul în locul tău?”. Mi se părea chiar bun raţionamentul! La salon lucrează fete sexy, prin urmare bărbaţii sunt motivaţi să se roage de maseuze să-i pună să facă tot felul de lucruri, în timp ce verişoara mea nefiind sexy avea să fie refuzată de propriul logodnic. Ştiu probabil îmi veţi spune:

- Urâto, acum dai singură cu aspiratorul!

N-am să mă supăr, sunt mai mult decât glumeaţă! În fond eu am ales să locuiesc cu o fată. Vorba aia „greşelile în viaţă se plătesc” :)

... şi eu tot alergam aspiratorul prin casă! Aveam ferestrele deschise, era destul de răcoare. Îmbrăcată doar în lenjerie intimă târâiam acel monstru zgomotos după mine! Aerul rece îmi inundase încăperea! Sfârcurile mi se întăriseră, părul îmi cădea lacom peste sâni!

... şi totuşi care fete sunt mai sexy? Cele care dau sau cele care nu dau cu aspiratorul?! 

Alice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu