vineri, 6 iunie 2014

Masajul Erotic – cum visul unei maseuze devine realitate

masaj erotic purEram prin 2013. Încercasem să cochetez puţin cu politică, o mai veche pasiune de-a mea, însă întâlnirea cu realitatea avea să-mi lase un gust amar. Firea mea mai emotivă dublată de dezinteresul profesorilor din singura Facultate de Ştiinţe Politice de pe plaiurile mioritice aveau să-mi îndrume paşii către cu totul un alt drum. Pur şi simplu simţeam cum artista din mine ardea de dorinţa de a se manifesta! Timidă şi artistă?! Da, cu adevărat ceva aproape imposibil de imaginat.
Eram încă în 2013 după cum vă spuneam. Ştiam că vreau o schimbare majoră în viaţa mea, simţeam că tot ce îmi doresc acum este să mă împlinesc, spiritual, artistic. Aveam nevoie să intru într-o comunitate selectă, să învăţ, să descopăr, să împărtăşesc ... Şi bântuind pe net în încercarea de a găsi ceva, am dat ca prin minune de ceea ce aveam să fiu sigură că este fix ceea ce îşi dorea inima mea. Bătrânul Google tocmai îmi trântise pe prima pagină site-ul salonului de masaj erotic VIP Obsession.
Masaj Erotic The DOLCE ESSENCE VIP Obsession” suna titlul paginii care îmi umpleau ochii de bucurie, de speranţă. Repetam în gând, iar apoi în şoaptă, pe rând, cuvintele din acest titlu: DOLCE, masaj erotic, VIP Obsession, ESSENCE. Îmi păreau atât de muzicale, de perfecte! Nerăbdătoare am intrat pe site şi am început să-l rasfoiec cu poftă. Imaginile cu maseuzele ce efectuau masajul erotic îmi păreau încărcate de o senzualitate profundă. Lista pachetelor de masaj erotic îmi provocase definitiv curiozitatea.
Mi-am spus „trebuie să fac parte din echipa aceea”, era tot ce-mi puteam dori. Stilul sofisticat în care se prezentau era atât de ofertant pentru imaginaţia mea încât îmi puteam construi uşor o fotografie clară a ceea ce aveau să fie!
Trecuseră câteva zile de la marea mea descoperire şi doream să fac pasul cel mare. În mintea mea se repetau obsesiv expresiile „eu şi masajul erotic”, „masajul erotic şi eu”, „eu VIP Obsession”, „VIP Obsession eu!”.
Deschideam laptopul şi navigam pe pagina de Contact cu a plăcere nebună. Formam numărul pe micuţul meu iPhone, dar de fiecare dată emoţiile mă cuprindeau într-o asemenea măsură încât pur şi simplu nu mai aveam curajul să sun. Citisem destule lucruri şi despre alte saloane de masaj erotic, nu tocmai plăcute, lucruri care deseori intrau în contradicţie cu imaginea perfectă din mintea mea despre masajul erotic. Şi ajungeam să mă întreb: „oare cine îmi va răspunde?”, „oare mă vor înţelege?”, „vor accepta să mă primească în echipa lor?”, „oare îmi vor înţelege şi îmi vor accepta pasiunea?”.
Purtând acest conflict în suflet au mai trecut câteva luni. Starea mea emoţională devenea pe zi ce trece mai încărcată! Zilele treceau una după alta şi uşor uşor mi-am dat seama că tocmai ce mai împlinisem încă un anişor! Care va să zică era deja 2014! Era ziua mea de naştere, prin urmare trebuia să fie sărbătoare! Şi da, era momentul să-mi fac un cadou cu adevărat frumos, era momentul perfect în care să-mi demonstrez că sunt o femeie puternică!
Deschid laptopul, caut numărul de telefon şi sun! Suna ocupat ... să fie oare un ăsta un semn? Nu, nu se poate! Trimit un mail, mi se răspunde în cel mai plăcut mod şi sunt invitată la un interviu în ziua următoare! De neimaginat! Devin îndrăzneaţă şi răspund: „Azi este ziua mea, aş vrea să-mi fac un cadou special, credeţi că mă puteţi primi astăzi la un interview?!”. Aşteptăm ... ochii mi se umeziseră iar după nici cinci minute primeam şi răspunsul: „Sunteţi invitată să participaţi la interview astăzi la ora 16:00. De şampanie ne ocupăm noi!” Minunat! De neimaginat!
Sunt o tipă foarte cochetă, ador să arăt bine în orice moment dar în ziua aceea străluceam! Îmi pregătisem pentru petrecere o rochiţă superbă, rochiţă pe care aveam să o port şi la interview! Îmi doream din toată inima să mă ridic la standardele lor, sau cel puţin să nu las o impresie proastă ...
Mă priveam în oglindă şi iubeam ce vedeam! Punctuală din fire am ajuns la adresa salonului de masaj erotic din Piaţa Unirii cu 30 de minute înainte. Ajunsesem în faţa uşii şi ştiam că dincolo de acea uşă avea să fie VIP Obsession, avea să fie şansa mea de a mă putea exprima artistic pe deplin! Trebuia doar să sun şi avea să mi se deschidă! Dar tocmai acest gând punea stăpânire pe mine din ce în ce mai puternic şi parcă nu mai aveam forţa să fac asta! Începusem să tremur de emoţie şi curajul începea să-mi dispară ... Aşteptasem emoţionată în faţa uşii vreo zece minute, în curând punctualitatea mea avea să se destrame doar că ... o minune a făcut să-mi reamintesc că astăzi este ziua mea, că-mi propusesem să fiu o femeie puternică, îndrăzneaţă şi că-mi doream ca astăzi să primesc cel mai frumos cadou! Şi sun ...
Mi se deschide, sunt poftită înăuntru de către o hostessă drăguţă şi sunt invitată să mă aşez pe o canapea albă. Sunt invitată să mă fac confortabilă, dar cum aveam să fac asta când mie îmi bătea inima cu 120 de bătăi pe minut?
Atmosfera era liniştită, locul era plăcut, intim, în surdină se auzea o muzică plăcută, relaxantă. De-odată un pocnet de dop de şampanie m-a făcut să tresar şi în acelaşi timp a început melodia Happy Birthday. Apăruseră în recepţia salonului şi viitoarele colege care îmi cântau şi ele Happy Birthday! Cât de drăguţ! Pur şi simplu nu-mi venea să cred că aveam parte de o asemenea primire!
Bulele de Moët & Chandon îmi schimbaseră starea de spirit. Eram relaxată acum şi simţeam că sunt capabilă să dau tot ce-i mai bun din mine pentru a trece cu succes interview-ul! Cunoscându-i aveam să-mi doresc mai mult ca niciodată să fac parte din echipa VIP Obsession!
Sunt sigură că şi lor l-a plăcut de mine pentru că m-au şi primit în echipa lor. În acceasi zi am insistat să încep cursurile de masaj de relaxare şi de masaj erotic şi am fost îndrumată cu plăcere! Iubesc ce fac acum, iubesc să mă exprim prin senzualitate, iubesc să seduc, să uimesc, iubesc să fac masaj erotic! Acum pot spune cu mândrie „echipa noastră”!
Abia aştept să ne cunoaştem, abia aştept să fim prieteni, abia aştept să vă încânt simţurile şi să vă spun povestea mea!

Cu drag,
Antonia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu