marți, 1 aprilie 2014

Cheia magică şi super eroul din mine!

Recunosc, masajul erotic m-a pus aproape întotdeauna în faţa unor momente picante şi fabulos de delicioase. Aseară am fost super erou! Taxiul se îndrepta uşor către adresa în care un prieten vechi îşi co 
mandase bine meritata şedinţă de masaj erotic şi stropi fini de ploaie se aşezau uşor pe asfaltul negru. Zgomotul uşor al ploii aducea cu zumzetul unui roi de albine. Cobor şi tocurile mă îndreaptă lin către imobilul cu pricina. Ploaia făcea totul atât de romantic iar eu aveam o stare de spirit perfectă. Ajung în faţa uşii stimabilului domn, sun, şi surpriză: îmi şopteşte din spatele uşii încuiate că nerăbdător fiind în a-mi deschide uşa, forţase broasca şi aceasta se rupsese. Rămăsese deci încuiat pe dinăuntru iar eu că o prinţesă aveam să aştept pe la uşă!
S-a chinuit el vreo zece minute s-o repare însă fără succes. Pur şi simplu nu mai putea descuia uşa. Îmi trecuse prin cap la un moment dat s-o lăsăm pe altădată, să reprogramăm şedinţa de masaj erotic. Dar cum era să-l las acolo? Ce avea să facă închis în casă?
Singura posibilitate era să deschidem uşa pe dinafară. Dar eu nu aveam cheie. Afară era noapte iar în jurul blocului iarba era destul de mare aşa că dacă mi-ar fi aruncat-o pe geam riscam să rătăcim cheia şi să rămână încuiat de-a binelea. Aşa că, în rochiţa mea de păpuşă am început să fac echilibristică spre a putea prinde cheia pe care el mi-o întindea pe fereastra ce dădea din bucătărie! Eram un fel de „Bond girl”.
Inima îmi bătea nebuneşte însă am reuşit să-l salvez! Mă simţeam ca un adevărat super erou!
Tipul e un gentleman prin definiţie, iar adrenalina acumulată şi combinată cu vinul băut împreună au transformat clipele petrecute împreună într-o experienţă erotică memorabilia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu