joi, 27 martie 2014

At price of a session of Erotic Massage you will get a VIP Obsession one!

Era o duminică superbă! Cu părul în vânt şi cu nelipsiţii ochelari de soare la ochi coborâsem dintr-un taxi în faţa aeroportului Malpensa (Milano). Simţeam savoarea dimineţii şi soarele parcă mă îmbrăţişa. Troncănitul rolelor de troler se risipea în murmurul miilor de călători ce împânziseră ca nişte furnici întregul aeroport. Zăbovesc vreo douăzeci de minute într-una din cafenele iar apoi mă pregătesc de formalităţi ... mini vacanţa mea de shopping în stil italian tocmai se încheiase ...
Dar starea mea de spirit era cât se poate de bună! Zâmbam gândindu-mă la hăinuţele atât de drăguţe pe care mi le cumpărasem şi care acum stăteau aşezate cuminţi în uriaşul troler. Îmi şi imaginam privirile clienţilor pofticioşi atunci când voi purta noile rochiţe ...
Gândurile îmi zburau la tot felul de năzbâtii şi timpul treacea pe nesimţite. Nici nu-mi dădusem seama când ajunsesem deja în avion, aşezată cuminţică pe locul înscris pe bilet. Răsfoiam iPad-ul şi aşteptam să decolăm. Nu eram atentă de fel la ce se întâmplă în jurul meu şi mare mi-a fost mirarea când am realizat ce tip chipeş stătea pe locul de lângă mine. Era blonduţ-roşcovan, cu tenul uşor bronzat, costum, cravată, la 4 ace, un adevărat gentleman. Răsfoia revista companiei de avioane într-o manieră atât de agitată încât nu-mi puteam ridica privirea de la el. Dădea pagină după pagină de parcă-ar fi căutat ceva anume.
- Dar ce poţi găsi atât de interesant într-o revistă distribuită într-un avion? – îmi spun eu în gând.
Şi nevenindu-mi să cred, pe una din paginile dinspre sfârşitul revistei observ o mare reclamă VIP Obsession!
Realizez cât de bine se promovează salonul la care lucrez şi-mi dau seama că ar putea fi un subiect cu care aş putea începe o discuţie cu tipul cel drăguţ! Dar el pare la fel de agitat şi căută cu acasi ardoare. Mai răsfoieşte câteva pagini şi în cele din urmă decide să-şi relaxeze privirea pe reclama cu pricina.
Zburam deja de treizeci de minute ... Era un zbor fără turbulenţe şi majoritatea intraseră într-o stare de somnolenţă iar mie nu-mi venea să cred că nici măcar nu-l salutasem pe tipul din stânga mea. Avea în mână aceeaşi revistă, deschisă la aceeaşi pagină, cu aceeaşi reclamă buclucaşă! O întorcea pe toate părţile de parcă ar fi încercat să citească dincolo de imagini şi dincolo de cuvinte.
Mă aplec către el, îi zâmbesc frumos şi-i întind mâna prieteneşte. Îl salut şi facem cunoştinţă! Era englez din Manchester şi-avea şi câteva afaceri în România. Făcuse un ocol pe la Milano din acelaşi motiv ca şi mine. Îmi spune că-i pare rău că n-am avut ocazia să bem o cafea împreună în Milano dar mă asigură că şi-n Bucureşti ştie câteva locuri cel puţin la fel de bune. Mă face să râd, se bucură şi el că reuşeşte să-şi distreze vecina drăguţă. Încearcă să-mi explice ceva dar se bâlbâie, îmi dau seama că mă place! Privirea îmi alunecă sugestiv şi-ntrebător când pe reclama din revistă când spre frumoşii lui ochi de culoarea castanelor.
Deşi credeam că-l pun în încurcătură devine atât de relaxat şi-ncepe să-mi povestească într-un mod familiar ca şi cum de mult ar fi ţinut să-mi spună ceva şi-i era teamă să nu uite.
- VIP Obsession ... VIP Obsession este salonul în care mi-am regăsit timpul pierdut!
De şase ani alerg prin Europa şi de mai bine de doi şi prin România şi, de fiecare dată când mă gândesc la masajul erotic n-am cum să mă gândesc la mâinile fermecate ale Sonyei. Agenda îmi pune de multe ori timpul la încercare şi în căutarea momentelor de relaxare pot spune că am am „încercat” majoriatatea saloanelor de masaj din Bucureşti. Şi nu doar din Bucureşti ... Paris, Roma, Sofia, Kiev ...
Şi nu-ţi pot spune câte probleme poţi întâmpina în multe dintre ele ...
Umm ... scuze că am început să vorbesc ca o moară, înţeleg că tu nu prea ştii multe lucruri despre astfel de locuri – îmi spune el.
Zâmbesc apobator dar îi dau de-nţeles că-mi face plăcere să-şi continue povestirea. Şi-ncepe iarăşi să vorbească într-un mod fanatic despre calităţile Sonyei. Începeam să mă simt stânjenită, aproape geloasă J şi nu m-am putut abţine să nu-l întreb:
- Cu ce alte fete din salonul de masaj erotic VIP Obsession aţi mai făcut masaj?
- Doar cu Sonya – îmi răspunde el. Este prima cu care am făcut masaj în camera mea de hotel şi pot spune că de atunci nu am simţit nevoia să încerc altceva. Sonya este o minune! Ştie să se facă plăcută atât de mult şi mă înţelege atât de bine! E ceva unic!
- Departe de a fi răutăcioasă, nici n-aş putea una ca asta faţă de o colegă precum Sonya, dar totuşi condusă de curiozitatea feminină îl întreb:
- Şi n-aţi fi tentat să încercaţi masajul erotic şi în compania altor fete VIP Obsession? E totuşi posibil ca fiecare să aibă momente unice de oferit ...
A vrut să-mi răspundă răpind, probabil că nu-i nevoie, dar a ezitat o clipă şi a răspuns:
- Sunt sigur că ai dreptate, dar ...
Şi ne îngaduindu-i să-i aibă şansa de a motiva un răspuns negativ îl întreb:
- Dar despre mine ce părere aveţi?
Surprins, încearcă să-şi găsească cele mai potrivite cuvinte şi-mi răspunde:
- Oh Giulia, tu eşti o fata cu adevărat frumoasă, o prezenţă atât de agreabilă!
Şi-aproape în acelaşi timp îi răspund în cel mai provocator mod posibil:
- Giulia, fata drăguţă ce-ţi ţine companie în acest moment, este maseuză la salonul VIP Obsession şi ghice ce – face un masaj erotic delicios! Şi dincolo de asta e mai hotărâtă ca oricând să-ţi demonstreze ce-nseamnă VIP Obsession!
Pentru o clipă a rămas interzis, neştiind cum să reacţioneze! Însă inteligenţa nativă i-a dictat că trebuie să scoată un pix şi o hârtie pe care să noteze numele hotelului şi numărul camerei în care avea să fie cazat în următoarea seară!
După încă doaua ore aterizam la Bucureşti. Ne-am despărţit într-un mod cordial, doar aveam să ne reîntâlnim spre seară! Pe la amiază a revenit cu un telefon la salon să întrebe dacă „i s-ar putea livra masajul erotic mai devreme”! Şi pentru că ne place să împlinim dorinţe în mai puţin de o oră eram în camera lui. Afişam un look demenţial, coafură, rochiţă neagră mulată şi pantofii Gucci erau de partea mea. Simţeam cum îmi inspira pofticios parfumul! A urmat o şedinţă de masaj fabuloasă, până în zori!
Acum este clientul salonului nostru aproape zilnic şi după câteva şedinţe nu s-a putut abţine să nu-mi şoptească:
- Giulia, I can’t belive that, at price of a session of erotic massage I get a VIP Obsession one! Amazing!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu